Klachten en oplossingen
Wanneer u een klacht heeft over een van de medewerkers van Netwerkpsychologen, dan vragen we u deze in eerste instantie met de betreffende medewerker te bespreken.
In de meeste gevallen komt u dan samen tot meer begrip en of een passende oplossing. Is de klacht niet naar tevredenheid van een van beide opgelost, dan wordt de klacht voorgelegd aan de directeur van Netwerkpsychologen. Deze zal met u in gesprek gaan om verheldering te krijgen en een passende oplossing te vinden. In het geval er geen (passende) oplossing gevonden is, kan de klacht ook altijd gericht worden aan de externe klachtenfunctionaris van onze organisatie.
Netwerkpsychologen is voor de behandeling van klachten en geschillen aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Onze klachtenprocedure vindt u onder deze tekst. Op de website van Klachtenportaal Zorg kunt u algemene voorwaarden en de reglementen vinden en downloaden. Klik hier om direct naar de downloadpagina te gaan.
Download hieronder onze klachtenprocedure of neem contact met ons op.